Başkan Aras: 'Ata mirası kurumlarımıza sahip çıkmamız gerekir'
Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Yeşilay'ın ortaklaşa düzenlediği iftar yemeği programı gerçekleştirildi.
“Bağımlılıkla mücadelede gençlerin yanındayız”
İftar programında konuşan Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Yeşilay ve Kızılay’ın Türkiye’nin köklü ve önemli kurumlarından biri olduğunu vurgulayarak "Kızılay ve Yeşilay, Ata mirası kurumlarımızdır ve bu kurumlara sahip çıkmamız gerekir. Kızılay, dünyanın birçok yerinde mazlum milletlerin yanında olmuştur. Bu iki kıymetli kuruma sahip çıkmak hepimizin sorumluluğudur. Son günlerde yaşanan savaşlar da gösteriyor ki Türk milleti her zaman mazlum milletlerin yanında yer almaktadır. Gerektiğinde bu millet için canımızı ortaya koyacak bir anlayışa sahibiz. Türkiye Cumhuriyeti’nin kurum ve kuruluşlarıyla güçlü olması gerekiyor. Türk milleti, dünyadaki mazlum milletlere her zaman destek olacak ve onlara kucak açacaktır" şeklinde konuştu.
-
muğla yeşilay haftası
-
bağımlılıkla mücadele
-
gençlerle iftar programı
-
ahmet aras açıklama
-
yeşilay muğla etkinliği
Bakmadan Geçme