Başkan Aras: 'Ata mirası kurumlarımıza sahip çıkmamız gerekir'
Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Yeşilay'ın ortaklaşa düzenlediği iftar yemeği programı gerçekleştirildi.
Bağımlılıkla mücadeleye de değinen Başkan Aras, gençlerin yanında olmaya devam edeceklerini belirterek "Bağımlılıkla mücadelede vatandaşlarımızın yanındayız. Spor ve sanat alanındaki çalışmalarla gençlerimize destek olmaya devam edeceğiz. Gençlerin daha aktif olması için Gençlik Meclisi’ni kurduk. Bu meclis hiçbir ideolojiye bağlı değildir. Türkiye’de ilk kez bir büyükşehir belediyesi olarak Yeşilay ile bir protokol imzaladık. Bu protokol kapsamında otobüslerde ve faturalarımızda Yeşilay’ın YEDAM destek hattı numarasına yer veriyoruz. Böylece bağımlılıkla mücadele konusunda daha fazla haneye ulaşmayı amaçlıyoruz" dedi.
-
muğla yeşilay haftası
-
bağımlılıkla mücadele
-
gençlerle iftar programı
-
ahmet aras açıklama
-
yeşilay muğla etkinliği
Bakmadan Geçme