Başkan Akdenizli İftarını Seki Mahallesinde Vatandaşlarla Yaptı
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, Seki Mahallesinde düzenlenen iftar yemeğinde vatandaşlarla bir araya geldi. Yemeğe yoğun katılım olurken, başkan Akdenizli, Seydikemer İlçesindeki 65 mahalleye eşit hizmet götürdüklerini belirterek, 'Seydikemer İlçesinin gelişmesi ve büyümesi için daha çok çalışacağız' ifadelerinde bulundu.
Başkan Akdenizli, "Bu mübarek ayda, sevdiklerimizle bir arada olmanın ve ihtiyaç sahipleriyle dayanışmanın önemini bir kez daha hatırlıyoruz. Hep birlikte güzel bir şehir inşa etmek için el birliğiyle çalışıyoruz" dedi. İftar programında Seydikemer Belediyesi Kent Orkestrası İlahi Grubu birbirinden değişik ilahi dinletisi gerçekleştirilirken, Başkan Akdenizli, yemek dağıtım esnasında, yemek servisini kendisi gerçekleştirdi.
-
Seydikemer
-
Önder Akdenizli
-
iftar programı
-
Ramazan ayı
-
birlik ve beraberlik
-
dayanışma
-
ilahi dinletisi
Bakmadan Geçme
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi