Başkan Akdenizli İftarını Seki Mahallesinde Vatandaşlarla Yaptı
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, Seki Mahallesinde düzenlenen iftar yemeğinde vatandaşlarla bir araya geldi. Yemeğe yoğun katılım olurken, başkan Akdenizli, Seydikemer İlçesindeki 65 mahalleye eşit hizmet götürdüklerini belirterek, 'Seydikemer İlçesinin gelişmesi ve büyümesi için daha çok çalışacağız' ifadelerinde bulundu.
-
Seydikemer
-
Önder Akdenizli
-
iftar programı
-
Ramazan ayı
-
birlik ve beraberlik
-
dayanışma
-
ilahi dinletisi
Bakmadan Geçme
Muğla'da kum zambaklarıyla ünlü SARÇED Plajı'nda yangın tatbikatı yapıldı
Fethiye’de tekstil atölyesinden geniş üretim ağı: Kurumlara ve okullara özel kıyafet üretimi
Fethiyespor Taraftarlar Derneği'nden Yönetime Sert Çağrı:
Özel güvenlik görevlileri Muğla Emniyet Müdürü Karadeniz’i ziyaret etti
Bodrum'da motosiklet kazası güvenlik kamerasına yansıdı
‘Keşanlı Ali Destanı’ Fethiye Kültür Merkezi’nde sahnelendi