Başkan Akdenizli Güreşçilerle Bir Araya Geldi
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Seydikemer Belediyesi Güreş Takımı sporcuları ile bir araya gelerek CW Enerji Türkiye Yağlı Güreş Ligi ve Gelişim Ligi öncesinde sporculara başarı dileklerinde bulundu.
Başkan Akdenizli yaptığı konuşmada, “Ata sporumuz olan yağlı güreş; sadece bir spor dalı değil, aynı zamanda ecdadımızdan bizlere miras kalan önemli bir kültürdür. Er meydanına çıkan her pehlivan; cesareti, disiplini ve ahlakıyla ilçemizi en güzel şekilde temsil etmektedir. CW Enerji Türkiye Yağlı Güreş Ligi ve Gelişim Ligi’nin henüz başında olmamıza rağmen sporcularımızın elde ettiği başarılar bizleri gururlandırıyor. Başpehlivanımız İsmail Koç başta olmak üzere tüm boylarda mücadele eden pehlivanlarımızın kürsülerde yer alması, verilen emeğin ve disiplinli çalışmaların en güzel göstergesidir” dedi.
Bakmadan Geçme