Başkan Akdenizli Güreşçilerle Bir Araya Geldi
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Seydikemer Belediyesi Güreş Takımı sporcuları ile bir araya gelerek CW Enerji Türkiye Yağlı Güreş Ligi ve Gelişim Ligi öncesinde sporculara başarı dileklerinde bulundu.
Seydikemer Belediyesi olarak ata sporuna destek vermeye devam edeceklerini belirten Başkan Akdenizli, “Güreş; birliktir, mücadeledir, sabırdır ve saygıdır. Sporcularımızın başarıları yalnızca er meydanlarında değil, gençlerimize örnek olmaları açısından da büyük önem taşıyor. İnşallah bu sezon sakatlıksız, bol madalyalı ve bol kürsülü bir yıl geçiririz. Sporcularımıza güveniyoruz. Seydikemer’imizin adını er meydanlarında en güzel şekilde temsil edeceklerine yürekten inanıyorum” ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Fethiye Hisarönü Pazarı’nda bu hafta hangi ürün kaç lira?
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'