Başkan Akdenizli 'Bana Güvenenleri Mahçup Etmeyeceğim'
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, seçim öncesi verdiği vaatleri görev süresince yerine getireceğini belirterek, 'Göreve geldiğim ilk günden bu yana söylemişimdir. Önemli olan benim halkımıza karşı benim mahcup olmam değil, bana güvenen ve beni destekleyen kişilerin benim yüzümden mahcup olmamasıdır' dedi.
Başkan Önder Akdenizli, mahalle buluşmalarının devam edeceğini belirterek, “Seydikemer İlçemizi birlikte güzelleştireceğiz. Her mahallemiz, her vatandaşımızla birebir ilgilenmeye, onların isteklerine kulak vermeye devam edeceğiz. Biz, birlikte Seydikemer’iz ve birlikte güçlüyüz.” sözlerini kaydetti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret