Bakan Şimşek: 'Orta vadede yapısal reformlar ile cari fazlaya geçebiliriz'
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, ''Kur hedefimiz yok, olamaz da. Türkiye gelişmekte olan ülkeler arasında en iyi konumda. 1-2 yıl içerisinde yüksek gelirli ülkeler grubuna girme potansiyelimiz var'' dedi.
‘‘Kur hedefimiz yok olamaz da’’
Kur hedefi gibi bir durumun söz konusu olmadığını dile getiren Bakan Şimşek, ‘‘Kur hedefimiz yok, olamaz da, bu sene ciddi fon akışı oldu, 110 milyar dolar döviz almak zorunda kaldık, buna rağmen yönettik, fon akışını yönetmek apayrı bir beceri setini gerektiriyor, Merkez Bankamız bu konuda iyi bir iş yürüttü. Borçluluk oranımız düşük. Dezenflasyonla birlikte çok daha iyi finansal koşullarla karşılaşacağız. Programın temel hedeflerinden biri, ana hedefi fiyat istikrarını sağlamaktır’’ dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret