Annesini organ yetmezliğinden kaybetmişti, ablasının 3 organını bağışladı
Düzce'de beyin ölümü gerçekleşen 62 yaşındaki kadının organları, İstanbul ve Ankara'da bulunan 3 hastaya şifa oldu. 1995 yılında annesini organ yetmezliğinden kaybeden ve ablasının beyin ölümünün ardından organlarını bağışlayan Hüsnü Başoğlu, ablasının organlarının 3 hastaya gitmesinden dolayı mutlu olduğunu belirtti.
“Duyarlılığın daha çok artması lazım”
Atatürk Devlet Hastanesi Başhekim Yardımcısı Uzm. Dr. Mafis Mafizer, "Organ bağışının kritikliği ihtiyaç sahibi aileler tarafından daha çok ciddiye alınmakta. Maalesef ülkemizde bu oranlar çok düşük. Ülkemizde daha çok nakiller aile bağlarından dolayı canlıdan canlıya yapılıyor. Beyin ölümü olmuş hastalardan nakil oranları çok düşük seviyede. Toplumda duyarlılığı arttırmak için bu konuda daha fazla çalışma yapılmalı" ifadelerini kullandı.
-
Düzce
-
beyin ölümü
-
organ bağışı
-
hasta
-
şifa
-
beyin ölümü
-
Hüsnü Başoğlu
-
Uzm Dr Zehra Mermi Bal
-
Uzm Dr Mafis Mafizer
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor