Akdenizli, Sağlık Çalışanlarının Gününü Kutladı
Seydikemer Belediye Başkanı ve Cumhur İttifakı Seydikemer Belediye Başkan Adayı B. Önder Akdenizli, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla Seydikemer'deki sağlık çalışanlarına karanfil dağıtıp günlerini kutladı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Kaymakam Akkaya ve Başkan Uysal Hayvan Bakımevi’ni Ziyaret Etti
Muğla Hava Durumu 26 Haziran 2026: Sıcaklık 39 Dereceye Çıkacak
FETAD’dan Fethiyespor Yönetimine Yeni Yanıt: 'Biz İsimleri Değil, Büyük Resmi Sorduk'
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı