Akdenizli, Sağlık Çalışanlarının Gününü Kutladı
Seydikemer Belediye Başkanı ve Cumhur İttifakı Seydikemer Belediye Başkan Adayı B. Önder Akdenizli, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla Seydikemer'deki sağlık çalışanlarına karanfil dağıtıp günlerini kutladı.
31 Mart Yerel Seçim çalışmaları kapsamında ziyaretini sürdüren Seydikemer Belediye Başkanı ve Cumhur İttifakı Seydikemer Belediye Başkan Adayı B. Önder Akdenizli, ilçede görev yapan sağlık çalışanlarını da unutmadı. Seydikemer Devlet Hastanesi, Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonunu, 1 Nolu Aile Sağlığı Merkezi, İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Seydikemer Toplum Sağlığı Merkezinde ziyaret eden Akdenizli, hem sağlık çalışanlarının gününü kutladı hem de karanfil dağıttı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de 13. Benyamin Sönmez Klasik Müzik Festivali Müzikseverlerle Buluştu
Bodrum’un su altı ekosistemini haritalama çalışmaları sürüyor
Bodrum'da taksi ile motosikletin çarpışması sonucu 2 kişi öldü
Bodrum'da market çalışanları ile dizi seti görevlileri kavga etti: 1 yaralı, 6 gözaltı
Fethiye'de göçmen kaçakçılığı operasyonu: 18 gözaltı
Uzmandan ezber bozan açıklama: 'Ekmek düşmanınız değil'