Akdenizli, Sağlık Çalışanlarının Gününü Kutladı
Seydikemer Belediye Başkanı ve Cumhur İttifakı Seydikemer Belediye Başkan Adayı B. Önder Akdenizli, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla Seydikemer'deki sağlık çalışanlarına karanfil dağıtıp günlerini kutladı.
İlçedeki sağlık çalışanlarını ziyaret eden Başkan Akdenizli’ye, Belediye Başkan Yardımcısı Mustafa Karakuş, AK Parti Seydikemer İlçe Başkanı Ali Büklü, MHP Seydikemer İlçe Başkanı Mehmet Arıç, AK Parti İlçe Kadın Kolları Başkanı Zeynep Yalçınsoy, AK Parti İlçe Gençlik Kolları Başkanı Ramazan Sıtkı Ülker eşlik etti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret