AK Parti Muğla Milletvekilleri, 2 Yıllık Sürede Yaptıkları Çalışmaları Anlattı
AK Parti Muğla Milletvekilleri, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Salonu'nda 2 yıllık sürede yaptıkları çalışmaları anlatan sunum gerçekleştirdi. Milletvekili Otgöz, Seydikemer – Söğüt yolunun 2027 sonuna kadar biteceğini söyleyerek projeleri anlattı.
“Muğla için daha büyük hizmetlere hazırız”
Milletvekili Otgöz, il başkanlığı koordinasyonunda tüm ilçe programlarına katıldıklarını belirterek, “İki buçuk yıl geride kaldı. Seçime çok az kaldı. İnşallah bu seçimde de AK Parti’nin tek başına iktidara geleceğine yürekten inanıyorum” dedi.
AK Parti Muğla Milletvekili Kadem Mete de sunum gerçekleştirdi. Etkinliğe basın mensupları yoğun katılım gösterdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
2025-2026 Eğitim Öğretim yılı sona erdi: Fethiye’de 106 okul yaz tatiline girdi
Seydikemer Belediyesi'nden 4 Bin Kişilik Aşure İkramı
Marmaris Cumhuriyet Başsavcısı Yörük'e veda programı düzenlendi
TBB ulaşım komisyonu Muğla’da toplandı
Fethiye Üretici Pazarı’nda haftanın güncel sebze ve meyve fiyatları
Muğla’da çocuklar yazı havuzda karşılayacak