AK Parti Muğla İl Başkanı Güngör Fethiye'de muhtarlarla buluştu
AK Parti Muğla İl Başkanı Cengizhan Güngör, Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü toplantı salonunda mahalle başkanları ve muhtarlarla bir araya gelerek ilçenin sorunlarını ve çözüm önerilerini değerlendirdi.
Fethiye’de oy oranlarını artırmayı ve yerel seçimlerde AK Parti belediyeciliğini kazandırmayı hedeflediklerini dile getiren Güngör, “İnşallah daha güçlü, daha aktif bir siyaset anlayışıyla Muğla’mızda AK Parti’yi hak ettiği yere getireceğiz. Tüm Fethiyeli hemşehrilerimize selam gönderiyorum. 2026 yılının şehrimize huzur, bereket ve sağlık getirmesini diliyor, herkesin yeni yılını kutluyorum” diyerek sözlerini tamamladı.
-
AK Parti Muğla İl Başkanı Cengizhan Güngör
-
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü toplantı salonunda
-
mahalle başkanları ve muhtarlarla bir araya geldi
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor