Adliyeye birlikte geldiği arkadaşını 1 saat sonra ölü olarak buldu
Antalya'da görüşme için adliyeye gelen bir kişi, adliyeye girerken araç içerisinde bıraktığı arkadaşını 1 saat sonra ölü halde buldu.
Olay, saat 16.30 sıralarında Muratpaşa ilçesi Meltem Mahallesi Dumlupınar Bulvarı yan yolda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Mehmet Mahallesi’nde bulunan Adliye Ek Binasındaki Denetimli Serbestlik Bürosu’nda görüşmesi olan Onur Ö. (33) arkadaşı Zekeriya Yalçın’dan (47) kendisini araç ile adliyeye götürmesini istedi. Yolda kendisini kötü hissettiğini belirten ve aracın arka kısmına geçen Yalçın burada birkaç kez istifra etti.
-
Antalya
-
adliye
-
ölü
-
arkadaş
-
Zekeriya Yalçın
-
Onur Ö
-
istifra
-
112
-
Acil Sağlık
-
ölüm nedeni
-
olay yeri inceleme
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı