- Haberler
- Eğitim
- 2024-2025 eğitim öğretim yılı dönem sonu müdürler kurulu toplantısı gerçekleştirildi
2024-2025 eğitim öğretim yılı dönem sonu müdürler kurulu toplantısı gerçekleştirildi
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Dönem Sonu Müdürler Kurulu Toplantısı, Menteşe Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda Menteşe İlçe Millî Eğitim Müdürü İdris Kömürcü başkanlığında yapıldı. Toplantıya, şube müdürleri ile resmî ve özel okul kurum müdürleri katıldı.
Kömürcü ayrıca 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’na dair hedefleri de paylaşarak, "Sosyal sorumluluk bilinci gelişmiş, çevreye duyarlı, kitap okuma alışkanlığı edinmiş, bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip eden bir nesil yetiştirmek adına; yeni dönemde de aynı azim ve kararlılıkla çalışmalarımıza devam edeceğiz. Okul yöneticilerimizin, öğretmenlerimizin, öğrencilerimizin ve velilerimizin katkılarıyla birlikte yeni dönemde de önemli başarılara imza atacağımıza inancımız tamdır" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor