'2. Karya Dostluk Sempozyumu' Rodos Adası'nda düzenlendi
Muğla Dişhekimleri Odası (MDO) ile 12 Adalar Dişhekimleri Odası'nın her yıl karşılıklı olarak düzenlediği 'Karya Dostluk Sempozyumu' nun ikincisi Rodos Adası'nda gerçekleştirildi.
İki ülke müzikleri eşliğinde gerçekleşen gece sonunda, katılımcılar iki gün boyunca gerçekleştirilen bilimsel oturumlar ve sunumlarla diş hekimliği alanındaki güncel gelişmeleri paylaşma imkanı buldu. Dostluk ve iş birliği mesajlarının yeniden vurgulandığı ve duygusal anların yaşandığı kapanış seremonisinde, Muğla Dişhekimleri Odası yönetimi, sempozyum bayrağını 12 Adalar Dişhekimleri Odası'ndan devraldı.
3'üncü Karya Dostluk Sempozyumu, 9–10–11 Ekim 2026 tarihlerinde Muğla'da gerçekleştirilecek.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor