Zirai donun bilançosu ağır oldu
Isparta Ziraat Odası Başkanı Müstahattin Can Selçuk, geçtiğimiz günlerde yaşanan zirai don nedeniyle elma, kiraz, kayısı ve gül üretiminde ciddi kayıplar yaşandığını belirterek, zararın yaklaşık 15 milyar TL olduğunu açıkladı. Başkan Selçuk, Isparta'nın doğal afet kapsamına alınmasını ve çiftçilere acilen nakdi destek sağlanmasını istedi.
Çiftçiler geceleri nöbet tuttu
Sorkuncak köyünde elma üreticiliği yapan bir çiftçi, gece boyunca saman balyaları yakarak bahçesinde nöbet tuttuğunu anlattı. Köy Muhtarı Muhammet Ali Ertürk ise donun özellikle yüksek ve rüzgârlı alanlarda etkili olduğunu belirterek, "Bazı çukur alanlarda don yaşanmadı. Ancak tepelerde yüzde 40-50 oranında zarar var. İlçe Tarım Müdürümüz sağ olsun geldi, bizi bilgilendirdi. Gül sezonuna 1-1.5 ay kaldı, tavsiyelere göre besleme yaparak toparlanmaya çalışacağız" dedi.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül