Zirai donun bilançosu ağır oldu
Isparta Ziraat Odası Başkanı Müstahattin Can Selçuk, geçtiğimiz günlerde yaşanan zirai don nedeniyle elma, kiraz, kayısı ve gül üretiminde ciddi kayıplar yaşandığını belirterek, zararın yaklaşık 15 milyar TL olduğunu açıkladı. Başkan Selçuk, Isparta'nın doğal afet kapsamına alınmasını ve çiftçilere acilen nakdi destek sağlanmasını istedi.
Yetkililerden tam destek sözü
Eğirdir İlçe Tarım Müdürlüğü ekiplerinin önümüzdeki günlerde de sahada inceleme ve destek çalışmalarına devam edeceği bildirildi. Müdür Ünsal, "Zirai donla mücadele çok önemli. Bir gün öncesinden çiftçilerimizi uyardık. Saman balyası yakarak önlem alan bir üreticimizin bahçesinde zarar oluşmadı. Bilinçli üretici olursak ürünümüzü koruyabiliriz" ifadelerini kullandı. Ünsal ayrıca, yapılan teknik incelemelerin raporlanarak valilik ve ilgili bakanlıklara iletileceğini söyledi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı