Ziraat Türkiye Kupası'nda Muğlaspor kupaya veda etti
TFF 3. Lig 2. Grup'ta mücadele eden Muğlaspor, Ziraat Türkiye Kupası 2. Tur karşılaşmasında Muğla Atatürk Stadyumu'nda 2. Lig ekibi Sarıyer'i konuk etti. Muğla temsilcisi normal süresi 4-4 biten maçta rakibine penaltılarda 4-2 mağlup olarak kupaya veda etti.
90. dakikada Muğlaspor Serhat Enes Çalışkanın ceza sahası içinden yaptığı vuruşta top ağlara gitti. 2-2
91. dakikada Hüseyin’in kaleciye geri pasında topu kontreol eden Furkan Demir, meşin yuvarlağı boş kaleye gönderdi. 3-2
94. dakikada Sarıyerspor oyuncusu Taha Dönmez’in uzaktan şutunda top filelerle buluştu. 3-3
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor