Yokluk içinde yaşadığı evde yapılan düzenlemeler Keziban teyzenin yüzünü güldürdü
Zor hayat şartlarıyla mücadele eden Keziban Ertaş'ın evinde banyo, tuvalet ve mutfak alanları yenilenerek daha sağlıklı bir ortam oluşturuldu. Mutluluğunu dile getiren Ertaş, 'Sağ olsunlar ekipleri gönderdiler. İsteklerimiz tek tek yapılıyor. Allah razı olsun' dedi.
“Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz”
Köy sakini bir vatandaş, "Keziban Ertaş, mutfağı, banyosu ve tuvaleti olmadığı için Isparta Belediye Başkanımız Şükrü Başdeğirmen’e başvuru yapmış. Başkanımız da o başvuruyu yerine getirmek üzere ekiplerini Keziban Ertaş’ın evine gönderdi. Şimdi de Keziban ablamızın banyosu, tuvaleti ve mutfak tezgahı yapılıyor. Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz" dedi.
-
ısparta sosyal destek
-
çaltı köyü yardım çalışması
-
keziban ertaş evi yenilendi
-
ısparta belediyesi sosyal yardım
-
kırsal destek projeleri
Bakmadan Geçme
Ortaca Dikmekavak’ta yol güvenliği artırılıyor
Muğla Büyükşehir'den Fethiye'de durak çizgilerine yenileme çalışması
Datça’da uyuşturucu operasyonu: 200 kök Hint keneviri ele geçirildi, 1 tutuklama
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'
Meteoroloji'den Fethiye İçin Sıcak Hava Uyarısı: Termometreler 37 Dereceyi Gösterecek