Yokluk içinde yaşadığı evde yapılan düzenlemeler Keziban teyzenin yüzünü güldürdü
Zor hayat şartlarıyla mücadele eden Keziban Ertaş'ın evinde banyo, tuvalet ve mutfak alanları yenilenerek daha sağlıklı bir ortam oluşturuldu. Mutluluğunu dile getiren Ertaş, 'Sağ olsunlar ekipleri gönderdiler. İsteklerimiz tek tek yapılıyor. Allah razı olsun' dedi.
“Sağ olsunlar ekipleri gönderdiler. İsteklerimiz tek tek yapılıyor”
Keziban Ertaş da evinde tuvalet ve banyo olmaması nedeniyle zorluk çektiklerini belirterek, destek olan Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen’e teşekkür etti. Ertaş, "Başkanımız Şükrü Başdeğirmen’e teşekkür ederim. Benim elimden tuttu. Başkanımdan banyo, tuvalet ve mutfak tezgahı istemiştim. Sağ olsunlar ekipleri gönderdiler. İsteklerimiz tek tek yapılıyor. Allah razı olsun" dedi. Öte yandan Isparta Belediyesi, sosyal yardım ve kırsal destek projeleriyle dayanışma kültürünü güçlendirmeye ve vatandaşların hayat kalitesini yükseltmeye devam ediyor.
-
ısparta sosyal destek
-
çaltı köyü yardım çalışması
-
keziban ertaş evi yenilendi
-
ısparta belediyesi sosyal yardım
-
kırsal destek projeleri
Bakmadan Geçme