Yediemin otoparkları araç mezarlığına döndü, 25 yıldır bekleyen araçlar var
Yediemin otoparklarında hacizli ve terk edilmiş 2 bin 500 araç çürümeye terk edildi. 25 yıldır bekleyen araçların arasında 30 milyon lira değerinde lüks otomobiller de bulunuyor. Dernek yetkilileri süreçlerin hızlandırılmasını talep ediyor.
Antalya'da çoğunluğu haciz yoluyla bağlanan binlerce araç yediemin otoparklarında yıllardır bekliyor. Aralarında 25 yıla yakın bekleyen araçların da bulunduğu otoparkta 30 milyon TL değerinde lüks araçlar da yer alıyor. Araçların otoparkta çürümeye terk edildiğine dikkati çeken Antalya Otoparkçılar ve Oto Yıkamacılar Derneği Başkanı Hakan Topçu, "Buraya kendi aracınızı koysanız, 3-5 sene sonra tanıyamazsınız. Çünkü yağmur, çamur, güneş, toz ve topraktan etkileniyor" dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor