Yediemin otoparkları araç mezarlığına döndü, 25 yıldır bekleyen araçlar var
Yediemin otoparklarında hacizli ve terk edilmiş 2 bin 500 araç çürümeye terk edildi. 25 yıldır bekleyen araçların arasında 30 milyon lira değerinde lüks otomobiller de bulunuyor. Dernek yetkilileri süreçlerin hızlandırılmasını talep ediyor.
Antalya'da çeşitli nedenlerle haciz yoluyla bağlanan ve yediemin otoparklarına çekilen binlerce araç, yıllardır terk edilmiş durumda. Kent merkezinde açık alanlarda bekletilen otomobil ve motosikletlerin büyük bölümünde çürüme başladı. Yediemin otoparklarında yazın aşırı sıcaklara, kışın ise yoğun yağışlara maruz kalan araçlar hem ekonomik değer kaybı yaşıyor hem de araç sahipleri artan otopark ve dava masrafları nedeniyle mağdur oluyor.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor