UZAKTAN KUMANDA İLE YÖNETİLENLERE VE YÖNETENLERE..!!!
Celal Bozkurt / Köşemden
…su aktı… yolunu buldu… Fethiye insanının mecliste en az iki temsilcisi olacak… üçte olabilir… Bence muhteşem bir sıralama… Sayın ALDAN’ı da sayarsak sesimiz daha gür çıkacak yüce mecliste… MUĞLA’lı dostlarımız hemen tepkilerini göstermeye başladılar… onlara “…beyler daha önce nerelerdeydiniz” demek istiyorum…
Demokrasi dersiniz… demokratik seçim dersiniz dostlarım… ama siz kendini bilmez bazı “uzaktan kumanda ile yönetilenler” …niye demokrasiye tahammül edemediniz… Adaylara.. onlara destek verenlere… biz gazetecilere niye saldırdınız…? Neyi değiştireceksiniz…?
Yusuf Hıra parti yönetiminde yer almayan bir arkadaşımız… Daha önce belediye başkan adayıydı… Şimdilik köşesine çekildi… işine bakıyor… Ama Yusuf için parti sevdası daima öndedir… gönül verdiği… inandığı adayı desteklemeye… onunla birlikte hareket etmeye DEMOKRASİ gereği hakkı vardır… Fethiye yaşamını paylaştığımız… Fethiye kimliğini önde tutan iki arkadaşımıza destek vermiştir… Yusuf’ta adaydı geçmişte… mücadele veriyordu… sizler o zaman nerelerdeydiniz… ona destek verdiniz mi… hayır… onunla gözükmekten bile kaçındınız…!!! Fethiye bunu çok iyi biliyor…!!!
Partinizin bir etkinliği olduğunda… hemen telefona sarılır… gazetecileri davet edersiniz… gülümsersiniz… iyi yönlerinizi göstermeye çalışırsınız… Yazılanları ve ekranda kendinizi görürseniz mutlu olursunuz… Ama yaptığınız “Çirkinlikleri” çeken gazetecilere niye saldırırsınız… Hani siz demokrasiden yanaydınız… Siz gençler… demokrasinin geleceği… koruyucusu gençler… SİZİ UZAKTAN YÖNETENLERE NİYE FIRSAT VERDİNİZ… HALKIN SEVGİSİNİ KAZANAMAYIP GERİLERE KALANLARA NİYE UYDUNUZ…!!! Unutmayın bizim görevimiz, temsilcimiz SIDIKA ZEYBEK KÖLEMEN’in deyimiyle “Fethiye halkını bilgilendirmek amacıyla gece-gündüz demeden çok zor şartlarda özverili bir çalışma gösteren gazeteciler, son günlerde halka örnek olması gerekenlerin saldırısına maruz kalmıştır…” demiştir…
Uzaktan kumandalı sevgili arkadaşlarım… Sizi kullananlar gülümsüyorlar şu an… keyif çatıyorlar… inanın size kesinlikle sahip çıkmayacaklardır… Ama biz gazeteciler her şeyi unutup yine sizlerin yanında olacağız… iyileri ve kötüleri halkımıza aktarıp, onların sesi olmaya devam edeceğiz… Şunu da söyleyeyim bu olay bir partimize mal edilemez… Her partide vardır “ÇÜRÜK YUMURTALAR…” bilmem anlatabildin mi…!!! Hoşçakalın…!!!