SİYASİLERİN UNUTTUKLARI YEREL BASINIZ BİZ..!!
Celal Bozkurt / Köşemden
Ülkemizde bir SORUNLAR YUMAĞI oluştu! Çözmek yerine siyasilerimiz laf ebeliği peşinde. Halkımızın deyimiyle SEN-BEN kavgasını izliyoruz sadece! Elele…gönül gönüle olan insanlarımızı daha bir ayıştırma peşindeler.! Ve insanlarımıza “Nasılsın..” sorusunu sorunca genellikle aynı yanıtı alıyoruz..! “Ülkenin haline bak…” sorunun cevabını orada bulacaksın..!
Tüm insanlarımız “BATTIK..BİTTİK, YOK OLDUK” konumunda. Esnaf kepenk kapatmaya başladı.. Hele şu elektrik zammı bitirdi insanımızı..
Gazetecilikte bir işyeridir.. Ayda en az 5 kişi çalıştırmak zorundasınız.. Elektik harcamak zorundasınız.. %180 zam gelen kağıda “emeklerinizi” yansıtmak zorundasınız..
Bir gazetenin yaşamını sürdürebilmesi için REKLAM almak zorundasınız.. Resmi ilan ancak masrafların onda birini karşılamaktadır. Halkımızın desteği olmasa kesinlikle bir gazete ÇIKAMAZ..!
Sizlere bir haberi yansıtmak için gece gündüz koşarız biz. Gazetecinin mesaisi yoktur. 24 saat görev başındadır. Ve gazetecilik bir SEVDADIR! Bu sevdadır ki tüm yorgunlukları DİNDİRİVERİR..!
Hükümetimiz ne yazık ki YEREL BASIN YOKMUŞ gibi bir tavır içindedir. Ve Yerel basının olmamasından inanın mutlu olacaklardır.. Ulusal basın ikiye ayrılmış. Yandaş basın her istediğini alabiliyor. Günlük bin adet satan bir gazeteci ayda milyonlarca liralık reklam alabiliyor. Hele bir bakın HÜKÜMET KARŞITI OLAN ÇOK SATAN GAZETELERİDE AZ REKLAM GÖRÜRSÜNÜZ.. Hükümetten çekiniyor. Reklam verecek iş adamlarımız korkmakta haklılar.
Biz Fethiye’mizde 7 gazeteyiz. Halkımızla BARIŞIĞIZ!! Siyasi bir YAN değiliz. Tüm insanlarımız bizim için değerlidir. Bundan dolayıdır ki YEREL BASINI YOK FARZEDİYORLAR..!
Bu acının, bu ızdırabın birgün sonu gelecektir. Zengin daha zengin, fakir daha fakir zihniyetine son verilecektir. Adilane bir yönetim gelecektir güzel ülkemize…
İktidarımızda artık bu MUTSUZLUK yaşamına son vermeli, çok kullandıkları ADİL DÜZEN ilkesine sahip çıkmalıdır. Yüce yaradanın emirlerini yerine getirip HAKÇA bir düzene ulaşma çabası göstermelidir. Artık bu işin SİYASETİ MİYASETİ yok..!
SEVDAMIZ devam ediyor.. Haftada iki günde olsa sizlerle beraber olacağız. Patronumuz ve çalışanlar olarak bu sevdayı devam ettireceğiz. Pes etmiyoruz.. UMUTLUYUZ! Hani bir şarkıda dediği gibi “BUDA GELİR BU DA GEÇER misali! Sevgiyle kalın.