Celal Bozkurt / Köşemden

'SEYDİKEMER' İLÇE OLUVERDİ İŞTE…!!!

Celal Bozkurt / Köşemden

“….Fethiye il olacak” dedik dedik de bir türlü başaramadık… ama hükümetimiz bir şey bile demeden KEMER’i ilçe “yapıverdi…” Altında ne gibi “hesaplar” var yok bilemem ama ben sevindim…! Tabiî ki “Seydikemer”imize bir hareketlilik gelecektir… arsa fiyatları yükselecek… kiralık ev fiyatları artacaktır… kemer ekonomisi hareketlilik kazanacaktır… ve en önemlisi köylülerimizin %70’i Fethiye’ye değil, Seydikemer’i konuşacaktır… işlerini güçlerini Seydikemer’de bitirip, köylerine, beldelerine döneceklerdir… trafik de azıcık azalacak Fethiyemiz’de…!!! Kemer’in merkez belediye konumuna gelmesiyle nice siyasetçi dostlarımız harekete geçip, bu güzel beldemize başkan olmak isteyeceklerdir… hele dışarıda önemli görevlerde bulunmuş… emekli olmuş… kendini ülkenin önemli insanlarından biri olarak görenler KOŞACAKTIR KEMER’E… Hele bi bakın…!!! Köyleri ile birlikte Kemer, Ak Parti’ye daha yakın… Bence Ak Parti, Kemer’in başkanlığını rahatlıkla kazanacaktır…! ….kim olur diye sorduğunuzu hissediyorum…!!! Muhsin Eryılmaz kardeşim SEYDİKEMER’e yakışır… Fethiye başkanlığı olmadı… vekillik olmadı…!!! Bence Kemer Belediye Başkanlığı kendisine yakışır… bu kadar çabanın bir bedeli olmalı…! Bizim insanımızda vefakardır… Muhsin kardeşime sıcak bakacaktır… Benim fikrim bu…! Tabi diğer çok sevilen insanlarımızda var… Alim Karaca’ya tüm insanlarımız sempati ve saygı duyuyor…Sıcacık bir dostumuz… Karadere ve Kumluova birlikteliği “zafer”i getirebilir…! Hele bir de Ak Parti’ye geçerse…!!! Daha seçime kadar “köprülerin altından çok su geçer” …bekleyip göreceğiz… Tek ricam kemerli dostlarımdan… BUGÜNE KADAR KEMER İNSANININ HATIRINI SORMAMIŞLAR… ŞİMDİ İSE BAŞKAN OLMAK İÇİN GELEN YÜKSEK VE TÜMSEK EMEKLİLERE “YÜREKLERİNİ” AÇMASINLAR…

Yazarın Diğer Yazıları