Celal Bozkurt / Köşemden

O BİR FETHİYE SEVDALISI… YÖRÜK… BİZDEN BİRİ…!!!

Celal Bozkurt / Köşemden

Onu Fethiyeliler derneğimizin her yıl yaptığı etkinleri “çekmek” için gittiğim İzmir’de tanıdım… Ve dostluğumuz GÖCEK-PIRNAZ YAYLA YÜRÜYÜŞÜ ile pekişti. Yılda en az onunla on gün birlikte olmanın hazzını yaşadım… Her karşılaştığımız sonrası “DÜNYADA BÖYLE İNSAN HALA VARMI Kİ?” sorusunu sordum kendi kendime…!
            O hepimizden daha bir fazla “FETHİYE SEVDALISIYDI” İzmirde oturur… ama hiç aksatmadan her hafta sonunu… Fethiye’de… Göcek’te geçirirdi… Sevda ancak bu kadar olur… ve birgün duyduk ki Muğla Üniversitesi Tıp Fakültesi kurucu dekanı olmuş… Ne kadar sevindiğimi bilemezsiniz.. Kişisel… ticari kazançlarını ikinci plana atmış… Muğla için… Fethiye için ne yapabilirimin peşine düşmüştü…
            Ve o şuan CHP’den aday adayı… tek arzusu var yaşamda “Fethiye’ye hizmet etmek” Dünyadan beklentisi yok… daha zengin olayım çabası yok… Tek amacı var “BİZ YÖRÜKLERE” hizmet etmek..! ve onun adı Prof.Dr. Nurettin DEMİR..!
            Bilirmisiniz dostlarım… o partici değildir… insanı sadece insan olarak değerlendirir… Mesleğide onu gerektirir zaten… CHP’den milletvekili aday adayı… Şu sıralar MUĞLAMIZ’I adım adım dolaşıyor… YÖRÜK NURETTİN DEMİR’İ ANLATMAYA ÇALIŞIYOR tanımayan insanlarımıza…!
            Ben bir parti sevdalısı değilim… Her partimizle aynı mesafedeyim… Sıcak.. sımsıcak olduğum dostlarım geliyor gözümün önüne… Yaşamı coşkuyla paylaştığım dostlarımın çoğu MHP ve AKP’li… ama ben NURETTİN DEMİR sevdalısıyım…!!!
            Yüreğini biliyorum onun… Fethiye sevdasını biliyorum… Çaşır’ı, çarığı giyince mutluluğunu okuyorum gözlerinden… maddeyi bir kenara atıp FETHİYE SEVDASININ öne geçtiğini görüyorum.. CHP’li arkadaşlarım… dostlarım… Fethiye sevdalıları… o gerçekten mükemmel bir insan… Yüce mecliste bizi utandırmayacak… bizim sesimiz olacaktır… Yazdığım tüm satırları heyecanla… güzel bir insanı anlatmanın hazzı ile yazdım… O GÜZEL İNSANA… ÖNCE FETHİYE DİYEN İNSANA… CAN… DOST İNSANA KULAK VERİN… Hiçbir siyasi dostum için bu satırları yazmadım… İnanırmısınız bende hayret ettim… nasıl döküldü dağarcığımdan bu cümleler…!!!
            Hoşçakalın…!

Yazarın Diğer Yazıları