Celal Bozkurt / Köşemden

HOŞGÖRÜDEN YANA OLAN KAZANACAKTIR..!!!

Celal Bozkurt / Köşemden

Gazeteciliğin sermayesi olumsuzluktur… olumsuzluk çok olunca yazmak kolaylaşır… eleştiri yapmak en kolay şeydir basında… eleştirdikçe gündeme oturur yazdıklarınız… inanın “güzel şeyleri” yazınca ilgi odağı olamazsınız… ne yazık ki bu basın dünyasının GERÇEĞİDİR…!! Yazarken olumsuzlukları ELİNİZDEKİ KALEM DAHA BİR HIZLI YOL ALIR…! Bizler yerel bir basınız… konumuzda genellikle yaşamı paylaştığımız insanlar ve Fethiyemiz tabiî ki..!! inanın dostlarım yerel de yazmak daha zordur… SALLAYAMAZSINIZ …!!! Doğruları yazmak zorundasınız… Okuyucu yakından denetler sizi..!! yanlışı fark eder.. inanırlığınız olmaz.. yazdıklarınıza dikkat etmek zorundasınız…!!! Şükür ki Fethiyemizdeki basına gönül vermiş insanlarımız… sevgili arkadaşlarım bu konuya dikkat ediyorlar… ediyoruz… her yerde.. her zaman “ulusal” denen (yakışmıyor ama) basından iyi yapıyoruz görevimizi …! Adaylarımızın “hepsini” yakından tanıyoruz… şimdi ben yüreği sevgi dolu Keramettin Yılmaz’a nasıl bir kılıf uydurayım da onu lekelemeye çalışayım…? Belediye Başkanımız Behçet Saatcı’ya her şey göz önündeyken nasıl “hiçbir şey yapmadı” diyebilirim… Mehmet Üyük kardeşim bir sevdaya tutulmuş bu sevdasına saygı duymayayım mı..? Muhsin Kardeşim ikinci defa yollara çıkmış… iktidarın “sesi” olarak yöresine hizmet etmek istiyor… Bunun… bu güzel düşüncenin yanlışlık neresinde.? Basının görevi bu dostlarımızın “ŞEVKİNİ” kırmadan… uyarıcı yazılarla onlara yardımcı olmaktır… KÖSTEK DEĞİL ..!! unutmayın onlar bizim… biz onların SAL’ını taşıyacağız bir gün… Dünya geçici… ölüm gerçek..! ne lüzumu var KİN ve NEFRET kusmaya…!!! Fethiye sevdası uğruna birbirlerine rakip olan adaylarımızda basınımız kadar BARIŞÇIL olmalı… Fani dünyada birbirlerini kırıp; dökmemelidir… 30 Mart’tan sonra yolda … sokakta karşılaşınca YÜREKTEN SELAMLAŞABİLMELİDİR ..!! İnanın agresif hareketlerde bulunan adaylara halkımız prim vermeyecektir… halkımız kim daha SEVGİDEN… HOŞGÖRÜDEN YANAYSA onu destekleyecektir…! Dost kalın.. dostça kalın..!!!

Yazarın Diğer Yazıları