HEYKELLERİNDEN BİLE KORKUYORLAR!!!
Celal Bozkurt / Köşemden
Yine saldırmaya başladılar ATA’mıza. Samsun’da onun heykelini yıkmaya kalktı elleri kırılası hainler. Bazen kendimi sorguya çekerim. “Bu vatanı kim kurtardı?” sorunu sorarım kendime. Tabiki yüreğimden hep aynı yanıtı alırım.. ATATÜRK!
Bu hainler aynı soruyu kendilerine sorsalar ne yanıt alırlar acaba? Beyinlerinde hangi isim vardır? İngiliz gemisi ile kaçan son sultan mı kurtarmıştır vatanı? Başka isim mi vardır akıllarında? Bunları düşününce aklım hafsalam almıyor dostlarım. Birileri hep sıkışınca dış güçlere atar suçu. Bunun dış güçlerle de ilgisi yok. Yaşamı paylaştığımız kimi insan bozuntuları yapıyor bu çirkinlikleri.. Biri ne demişti, “KEŞKE YUNANLILAR ALSAYDI TÜRKİYEYİ!” Yıllar önce bu cümleyi duyunca “Lanet olsun, dedik hepimiz.” Ama aynı adama sahip çıkanlarda oldu biliyor musunuz? Nutuk çektiler göğüslerini gere gere! Siyasal iktidarımızda Çıt çıkarmadı söyleyene.
Bu olay karşısında yine susmadı VATANSEVERLER. Samsun’dan başlayan protestolar tüm ülkemize yayıldı, ATA’sına sahip çıktı insanlarımız. Ondandır ki yine ÜMİT YEŞERDİ YÜREĞİMİZDE.
Korkuyorlar.. Onun heykelinden bile korkuyorlar. Onun düşüncesi EGEMEN ülkemizde. Vatan deyince ATATÜRK ismini de ekleyiveriyor insanlarımız.
Menemen olayları geliyor aklıma. KUBİLAY komutanın şehit edilmesi geliyor. Ve büyük önder ATATÜRK’ÜN yobazları nasıl cezalandırdığı geliyor. Gördüm ki o yobazların soyunu devam ettirmek isteyenler var. ŞAHLANDI ATATÜRK SEVGİSİ GÖNÜLLERDE!