Celal Bozkurt / Köşemden

CHP'NİN SEÇİM BÜROSUNDAYDIM

Celal Bozkurt / Köşemden

Ortalık toz duman… Seçim heycanı sarmış her yanımızı.. Bir işimiz olunca yıl içinde karşımızdakinden şu yanıtı çok alırız “Bayramdan sonra ... yılbaşından sonra… erteletirirler isteklerimizi.. Şimdi de yeni moda “SEÇİMDEN SONRA…” kapılıverdik hepimiz seçim heyecanına Keramettin başkanın seçim bürosuna gittim… insanlarımız ne kadar heyecanlıydı… gözleri parlıyordu her bir insanımızın yıllardır birbirini görmeyenler seçim bürolarında sıcacık duygularını paylaşıyorlardı..!!! ve çok dikkatimi çeken kadınlarımızın çokluğuydu.!!! Hanımlarımızın seçime el atması. “bizde varız” demesi ne kadar güzel... Paylaşım duygunsun yansıtılmasını hissettim CHP’nin seçim bürosunda… Keramettin başkanda bunu hissetmiş’ki çok heyecanlıydı konuşurken.. samimi ve içtendi konuşması.. diğer başkan adaylarımızı suçlamadı.. yapacaklarını anlattı sadece… Hanım dostlarımız “ eli boş” gelmemişler seçim bürosuna… pastalar… börekler ve her türlü çayı sunuyorlar yol arkadaşlarına…!!! Her başkan adayımızı yakından takip etmeye çalışacağım… olanı… biteni de sizlere aktarmaya gayret edeceğim… tarafsız “herhangi bir adayımızın yandaşı olmadan”…!!! Basının görevi aydınlatmak… bilgilendirmektir insanlarımızı… yaradana şükrediyorum “ULUSAL BASINIMIZDAKİ YANDAŞ BASIN” suçlamaları ile karşılaşmıyoruz… televizyonumuz… ve gazetelerimiz her düşünceye açık… bununla da gurur duyuyoruz inanın… “YANDAŞ BASIN” sözcüğü ne kötü…!!! … seçim pek kolay geçmeyecek… adaylarımız önümüzdeki günlerde daha bir “ASILACAKLAR SEÇİME…”surda ne kaldı… iki aydan kısa bir zaman dilimi… Keramettin başkan erken başladı… Behçet başkan projelerini tamamlamak üzere… sağlam çıkmak istiyor halkının karşısına… Muhsin Eryılmaz ikinci denemesinde başarma azminde…! Duygularım tüm adaylarımızdan yana ama demokrasinin gereği sadece birisi kazanacak… şunu söyleyebilirim en sağlam OSMAN GÜRÜN …!!! Kesinlikle büyükşehir belediye başkanlığında en şanslı aday…!!! Gittiğim gördüğüm yerlerde bunu hissediyorum… sevgili MANSUR HOCAM “Yetmiş binlik” farkı kapatabilir mi ama neden olmasın.?? Seçim bizim yöremizde program değil YÜREKLERİ FETHEDEN adaylarımız tarafından KAZANILACAKTIR… … nice insanımız bu düşünceme karşı çıkabilir… ama öyle be dostlar… VAATLER DAİMA İKİNCİ PLANDA DEĞERLENDİRİLİR… böyle gelmiş… böyle de gidecektir. Partiden… programından öte “SICACIK YAKLAŞIMLARI” değerlendirecektir insanlarımız…!!! Hele bi görün…!!! Sevgiyle kalın…!!!

Yazarın Diğer Yazıları