Celal Bozkurt / Köşemden

ALAMAN AĞA'NIN TORUNU …. ALİ BOĞA…!!!

Celal Bozkurt / Köşemden

Onu devlet planlama teşkilatında görev yaparken tanıdım. Dedesi yüzünden ilgimi çekmişti önceleri.. Babam hep “ALAMAN” ağayı anlatırdı… Tüm Muğla yöresi “ALAMAN” ağaya saygı duyarmış… KANAAT önderiymiş günümüz anlatımıyla…!!! Ve onun torunu tarafından her Ankara’ya gidişimde gülümseyen bir yüzle… dost sıcaklığı ile karşılanırdım..! Fethiye’yi anlatırken ona “Fethiye özlemini okurdum gözlerinden…” geldiği yeri… geçmişimi unutmayan bir YÖRÜK’tü o..!
Avustralya’da kaldı yıllarca… birde baktık ki devletimizin kilit noktasında ihracat genel müdürü olarak gördük… ve en son Sanayi ve Ticaret Bakanlığı MÜSTEŞARI..!!!
Her zaman konuştuk… halleştik… Yayla Boğalar’da Yörük şölenlerinde insanımızla aynı sofraya oturup; Yörük kimliğimizi paylaştık… Hep bizimle… esnafımızla birlikte oldu… “YÖREM İÇİN NE YAPABİLİRİM” çabasında gördük onu…
O şimdi ikinci kez milletvekili aday adayı… sensiz… sakin… onurlu geçmişi ile yüce meclisimizde bize hizmet etmek istiyor…. Geçmişi aynısı onun ve en önemlisi Fethiye kimliğini hiç unutmamış bir insanımız o…!!!
AKP’nin Fethiye’den aday adayı olan sevgili Ali Boğa’dan söz ediyorum dostlar… Bu hükümet onun çalışmalarını bugüne kadar takdir edip… Daha daha yükseğe taşıyarak MÜSTEŞAR yaptı.. Aynı AKP yönetiminden bir dileğimiz var bizim… Lütfen aday adaylarınızı değerlendirirken Fethiye kimliğini onurla taşıyan, Yörüklüğünü…. İnsancıl duygularını hiç kaybetmeyen sevgili hemşehrimizi “İYİ” değerlendirin… Biz onun Fethiye, Muğla insanını en iyi şekilde temsil edeceğine inanıyoruz…  BİLİYORUM Kİ SİZDE BİZİM GİBİ DÜŞÜNÜYORSUNUZ… EEE… O ZAMAN… BİZİM BOĞALARLI.. ALAMAN AĞA’NIN TORUNUNA KULAK VERİN… ve MÜSTEŞAR OLAN ALİ BOĞA’YI… NİYE BİRGÜN BAKAN OLARAK GÖRMEYELİM…!!! OLAMAZ MI…!!!

Yazarın Diğer Yazıları