Yatağanspor Ve Muğlaspor Yönetimleri Yemekte Buluştu
Yatağanspor ve Muğlaspor yönetimleri, bu hafta sonu oynayacakları Bölgesel Amatör Lig Muğla derbisi öncesinde akşam yemeğinde bir araya geldi.
Ligde şampiyonluk hedefleyen ve henüz yenilgileri olmayan iki takımın başkanları ve yöneticileri, samimi bir ortamda geçen akşam yemeği sonrasında dostluğun futbolun ötesinde olduğunu belirtti.
Yatağanspor Başkanı Serdaroğlu ve Muğlaspor Başkanı Kıyanç, dostluk yemeğinde yaptıkları açıklamalarda, futbolun ötesindeki dostluk ilişkilerinin önemine vurgu yaptılar ve hafta sonu oynanacak olan karşılaşmada iyi olanın kazanmasını temenni ederek birbirlerine başarı dilediler.
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı