Yaşlı çiftin kaldığı gecekondu yandı, mahalleli sokağa döküldü
Yaşlı çiftin kaldığı gecekonduda yangın çıktı. Yaşlı çift kendilerini dışarı atarak kurtarırken, itfaiye ekipleri tarafından söndürülen yangında gecekondu kullanılamaz hale geldi.
Yangın, Gebze ilçesi Hürriyet Mahallesi 2061 Sokak'ta bulunan gecekonduda meydana geldi. İddiaya göre, yaşlı çiftin kaldığı evde elektik kontağından kaynaklı yangın çıktı. O sırada evde bulunan ve durumu fark eden yaşlı çift, dışarı çıkarak 112 Acil Çağrı Merkezi'ne haber verdi. İhbar üzerine olay yerine itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı