Yaban Domuzlarının Ekosistem ve Halk Sağlığına Etkileri Muğla'da Masaya Yatırıldı
Muğla Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi ve Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlenen 'Yaban Domuzlarının Doğaya, Biyolojik Çeşitliliğe ve Halk Sağlığına Etkileri' konulu toplantı, Türkan Saylan Çağdaş Yaşam Merkezi'nde gerçekleştirildi.
Kahraman: “Doğal Yaşam Alanları Tahrip Oldu, Şehirlere İndiler”
Muğla Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürü Ömer Kahraman, 2020 sonrası yaşanan büyük orman yangınlarının yaban domuzlarının yaşam alanlarını yok ettiğine dikkat çekerek, şunları kaydetti: “Yemek atıkları ve bilinçsiz besleme davranışları nedeniyle yaban domuzları şehir merkezine kadar indi. Bu durum hem sağlık açısından hem de trafik güvenliği açısından ciddi riskler barındırıyor. Bu süreçte iş birliği içinde olduğumuz Muğla Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür ederiz.”
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı