Vali Akbıyık Teknofest'te ödül alan Muğlalı gençlerle bir araya geldi
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık Teknofest'te derece elde eden Muğlalı gençlerle bir araya gelerek şampiyonluk coşkularına ortak oldu.
Bilimsel çalışmalardaki artışın bu alandaki yarışmalara katılımı ve elde edilen başarıları da artırdığına vurgu yapan Vali Dr. İdris Akbıyık, "Öğrencilerimizi ve başarılarında pay sahibi olan öğretmenlerimizi tebrik ediyorum. Uyguladığımız vizyoner projelerle ve yaptığımız çalışmalarla öğrencilerimiz daha nice başarılar elde edecek ve Muğla’mız eğitimdeki başarısını her sene daha üst seviyeye taşıyacak." ifadelerini kullandı. Vali Dr. İdris Akbıyık TEKNOFEST’te başarı gösteren gençlere çeşitli hediyeler takdim etti.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor