Vali Akbıyık, şehit yakınları ve gazilerle bir araya geldi
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, 15 Temmuz Demokrasi ve Millî Birlik Günü dolayısıyla düzenlenen anma programında şehit yakınları, kahraman gaziler ve gazi aileleriyle bir araya geldi.
“Birlikte Türkiye olduk”
Vali Akbıyık, 15 Temmuz gecesi milletin gösterdiği kararlılığa da dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı: "Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde, milletimizin sarsılmaz iradesiyle demokrasiye ve vatanımıza sahip çıktık. FETÖ’cü hainlerin tanklarına, kurşunlarına karşı milletimiz bir oldu, birlikte Türkiye olduk."
-
muğla 15 temmuz anma
-
vali idris akbıyık
-
şehit aileleri programı
-
gazilerle buluşma
-
15 temmuz 2025 muğla
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor