Vali Akbıyık, şehit yakınları ve gazilerle bir araya geldi
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, 15 Temmuz Demokrasi ve Millî Birlik Günü dolayısıyla düzenlenen anma programında şehit yakınları, kahraman gaziler ve gazi aileleriyle bir araya geldi.
Şehitlerimizin ve gazilerimizin milletin ortak değeri olduğunu dile getiren Akbıyık, konuşmasının devamında şu sözlere yer verdi: “Onların kahramanlıkları bizim için birer emanettir. Ne yapsak, ne söylesek sizlerin hakkını ödeyemeyiz. Çünkü sizler, bu milletin baş tacısınız. Bizler bu emanete sahip çıkmayı bir borç biliyor; vatanı korumanın, bayrağı yere düşürmemenin ve millî iradeyi yaşatmanın sorumluluğuyla hareket ediyoruz.” Program, şehitler için yapılan dualar ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.
-
muğla 15 temmuz anma
-
vali idris akbıyık
-
şehit aileleri programı
-
gazilerle buluşma
-
15 temmuz 2025 muğla
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor