- Haberler
- Güncel
- Vali Akbıyık, polis haftası etkinlikleri kapsamında şehit aileleri ve emniyet personeliyle buluştu
Vali Akbıyık, polis haftası etkinlikleri kapsamında şehit aileleri ve emniyet personeliyle buluştu
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık ve eşi Sevim Akbıyık, Türk Polis Teşkilatının 180. kuruluş yıl dönümü ve Polis Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen yemekte, şehitlerimizin kıymetli aileleri ile Emniyet Müdürlüğü personeliyle bir araya geldi.
"Canı pahasına görev yapan tüm teşkilat mensuplarına teşekkür ediyorum"
Konuşmasında, ülkemizin dört bir yanında ve yurt dışında gece gündüz demeden büyük bir özveriyle görev yapan tüm polis teşkilatı mensuplarına teşekkür eden Vali Akbıyık, "İlimizin ve ülkemizin huzuru, vatandaşlarımızın güvenliği için fedakârca görev yapan teşkilat mensuplarımızı gönülden kutluyorum" dedi.
-
Muğla Valisi Dr İdris Akbıyık
-
Sevim Akbıyık
-
Türk Polis Teşkilatının 180 kuruluş yıl dönümü
-
Polis Haftası
-
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor