Vali Akbıyık, Kurban Bayramı nedeniyle şehitliği ziyaret etti
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Kurban Bayramı dolayısıyla Menteşe ilçesindeki şehitlikleri ziyaret ederek aziz şehitlerin kabirlerine kırmızı karanfiller bıraktı. Bayramın manevi atmosferinde gerçekleştirilen ziyaretlerde duygu dolu anlar yaşanırken, şehitler dualarla anıldı.
-
idris akbıyık
-
muğla valisi
-
şehitlik ziyareti
-
kurban bayramı
-
menteşe
-
şehitler
-
karanfil
-
dua programı
-
şehit aileleri
-
muğla haberleri
Bakmadan Geçme
Muğla’da LGS Günü Nüfus Müdürlükleri Açık Olacak
Fethiye Çarşı Caddesi’nde motosiklet denetimi: Ehliyet ve evrak sorgusu yapıldı
Film müzikleri Telmessos’ta yankılanacak: Fethiye’de sanat dolu gece
Fethiye’de kadın dayanışmasına yeni adım: ‘Nadir Kadınlar Kulübü’
Fethiye’de emeklilerin ve vatandaşların buluşma noktası: Bahriye Üçok Halk Evi
Muğla'da Aziz Yıldırım için lokma döküldü