• Haberler
  • Güncel
  • Vali Akbıyık, Kurban Bayramı nedeniyle şehitliği ziyaret etti

Vali Akbıyık, Kurban Bayramı nedeniyle şehitliği ziyaret etti

Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Kurban Bayramı dolayısıyla Menteşe ilçesindeki şehitlikleri ziyaret ederek aziz şehitlerin kabirlerine kırmızı karanfiller bıraktı. Bayramın manevi atmosferinde gerçekleştirilen ziyaretlerde duygu dolu anlar yaşanırken, şehitler dualarla anıldı.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!