Vali Akbıyık, Kurban Bayramı nedeniyle şehitliği ziyaret etti
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Kurban Bayramı dolayısıyla Menteşe ilçesindeki şehitlikleri ziyaret ederek aziz şehitlerin kabirlerine kırmızı karanfiller bıraktı. Bayramın manevi atmosferinde gerçekleştirilen ziyaretlerde duygu dolu anlar yaşanırken, şehitler dualarla anıldı.
Vali Akbıyık, şehitlerin vatanın birlik ve beraberliği uğruna canlarını feda ettiğini belirterek, "Aziz şehitlerimizi hiçbir zaman unutmayacağız. Onların bizlere bıraktığı emanetlere sahip çıkmak en büyük sorumluluğumuzdur" mesajını verdi. Kurban Bayramı dolayısıyla gerçekleştirilen ziyaretlerin sonunda şehitler için edilen duaların ardından katılımcılar mezarlıklardan ayrıldı.
-
idris akbıyık
-
muğla valisi
-
şehitlik ziyareti
-
kurban bayramı
-
menteşe
-
şehitler
-
karanfil
-
dua programı
-
şehit aileleri
-
muğla haberleri
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor