Vali Akbıyık, gençlerle iftar programında buluştu
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Kötekli Gençlik Merkezi Genç Ofis tarafından düzenlenen iftar programına katılarak farklı illerden Muğla'ya eğitim için gelen öğrencilerle bir araya geldi.
“Dijital bağımlılığa dikkat çekti”
Konuşmasında teknoloji ve bilimin hızla geliştiğine vurgu yapan Vali Dr. İdris Akbıyık, gençlere daha fazla kitap okumalarını, çok çalışmalarını ve gelişimin gerisinde kalmamalarını tavsiye etti. Özellikle gençleri tehdit eden bağımlılıklara dikkat çeken Vali Akbıyık, şunları söyledi: "Alkol, sigara ve uyuşturucu bağımlılığı gibi dijital bağımlılık da önemli bir sorundur. Dijital bağımlılık, kitap okumanıza, sağlıklı ve kaliteli zaman geçirmenize ve gelişmenize engel olmamalıdır"
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı