Vali Akbıyık, gençlerle iftar programında buluştu
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Kötekli Gençlik Merkezi Genç Ofis tarafından düzenlenen iftar programına katılarak farklı illerden Muğla'ya eğitim için gelen öğrencilerle bir araya geldi.
"Bir Kitap Bir İnsan" projesiyle gençler teşvik edilecek
Gençlerin bilinçli ve sağlıklı bir şekilde gelişimini desteklemek amacıyla "Bir Kitap Bir İnsan" projesinin hayata geçirildiğini belirten Vali Akbıyık, Muğla’daki öğrencilerin en iyi şartlarda eğitim alması ve kendilerini geliştirebilmesi için çalıştıklarını ifade etti. "Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde, Bakanlarımızın rehberliğinde, gençlerimizin en iyi şartlarda eğitim alması ve gelişmesi için var gücümüzle çalışıyoruz" dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı