Vali Akbıyık başkanlığında 'Okul Güvenliği' toplantısı yapıldı
2025-2026 eğitim ve öğretim yılının ikinci döneminin ilk haftası içinde Muğla Valisi Dr. İris Akbıyık başkanlığında okul güvenliği toplantısı gerçekleştirildi. İlgili kurumların katıldığı toplantıda öğrencilerin güvenliği ve özellikle okul çevresi asayiş önlemleri ele alındı.
Muğla Valiliği Vali Özer Türk toplantı salonunda gerçekleşen toplantıda; okulların ve öğrencilerin güvenliği, bağımlılıkla mücadele, eğitim kalitesinin arttırılması, okul servis araçlarının ve internet kafelerin denetimi, okul çevrelerinde asayişin temini ve trafik güvenliğine ilişkin alınan ve alınacak olan tedbirler görüşüldü. ilave tedbirler ile paydaş kurumlarla birlikte yürütülecek ortak çalışmalar ele alındı.
Bakmadan Geçme
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü
Muğla MÜSİAD, Denizli Şubesinin yeni hizmet binası açılışına katıldı
Muğla’daki Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor
Fethiye Salı Pazarı’nda yazın etkisi: Tezgahlarda sebze ve meyve çeşidi yoğunluğu
Muğla Büyükşehir enerjideki yönünü güneşe çevirdi