Vali Akbıyık, 23 Nisan'da koltuğunu minik öğrencilere devretti
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri kapsamında Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, makamını temsili olarak Menteşe Şehit Jandarma Yarbay Alim Yılmaz İlkokulu 4. sınıf öğrencileri Efsa Aldan ve Tuğberk Kayhan'a devretti.
23 Nisan'ın, millet iradesinin devlet yönetiminde hayat bulduğu, bağımsızlık ve egemenliğin teminat altına alındığı müstesna bir gün olduğunu vurgulayan Vali Akbıyık, Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün bu anlamlı günü çocuklara armağan etmesinin, onlara duyduğu derin sevgi ve güvenin en güçlü göstergesi olduğunu ifade etti.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı