Vali Akbıyık, 23 Nisan'da koltuğunu minik öğrencilere devretti
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri kapsamında Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, makamını temsili olarak Menteşe Şehit Jandarma Yarbay Alim Yılmaz İlkokulu 4. sınıf öğrencileri Efsa Aldan ve Tuğberk Kayhan'a devretti.
Vali Akbıyık konuşmasında ayrıca, 23 Nisan'ın taşıdığı tarihi anlamın, verilen mücadelenin değerinin ve yapılan fedakarlıkların büyüklüğünün çocuklara en doğru şekilde aktarılmasının önemine dikkat çekerek "Gençlerimizin ve çocuklarımızın tarihimize, kültürümüze, medeniyetimize ve milli değerlerimize sahip çıkarak, barış, kardeşlik ve huzur içerisinde yetişmeleri en büyük sorumluluğumuz ve temennimizdir. Çünkü çocuklarımız, milletimizin en kıymetli hazinesi, yarınlarımızın güvencesidir" dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı