Vali Akbıyık, 23 Nisan'da koltuğunu minik öğrencilere devretti
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri kapsamında Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, makamını temsili olarak Menteşe Şehit Jandarma Yarbay Alim Yılmaz İlkokulu 4. sınıf öğrencileri Efsa Aldan ve Tuğberk Kayhan'a devretti.
Valilik koltuğuna oturmanın heyecanını yaşayan minik öğrenciler, okullarıyla ilgili çeşitli taleplerini dile getirerek yetkililere talimat verdiler. Temsili devir teslim sırasında çocukların özgüveni ve heyecanı dikkat çekerken, Vali Akbıyık da öğrencilerle yakından ilgilendi. Çocukları, valilik makamında ağırlamaktan duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Dr. İdris Akbıyık, tüm çocukların 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı kutladı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı