Vali Akbıyık, 23 Nisan'da koltuğunu minik öğrencilere devretti
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri kapsamında Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, makamını temsili olarak Menteşe Şehit Jandarma Yarbay Alim Yılmaz İlkokulu 4. sınıf öğrencileri Efsa Aldan ve Tuğberk Kayhan'a devretti.
Valilik koltuğuna oturmanın heyecanını yaşayan minik öğrenciler, okullarıyla ilgili çeşitli taleplerini dile getirerek yetkililere talimat verdiler. Temsili devir teslim sırasında çocukların özgüveni ve heyecanı dikkat çekerken, Vali Akbıyık da öğrencilerle yakından ilgilendi. Çocukları, valilik makamında ağırlamaktan duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Dr. İdris Akbıyık, tüm çocukların 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı kutladı.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül