Ula'da 7,6 Milyon TL'lik Yatırımla İçme Suyu Depoları yenilendi
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Ula'nın Yeşilçam, Ataköy ve Esentepe mahallelerinde eskiyen su depoları modern betonarme yapılarla yenilendi. Kayıp-kaçakların önüne geçilen projede, toplam 450 m³ kapasiteli içme suyu deposu hizmete alındı.
Muhtarlar Memnun: “Kaçaklar Azaldı, Su Basıncı Arttı”
Esentepe Mahalle Muhtarı Nimet Sarı, 90’lı yıllardan kalma köy hizmetlerine ait bir yapının kullanıldığını belirterek, “Eski depomuz artık hizmet veremiyordu. Basınç yetersizliğinden dolayı akşamları su sıkıntısı yaşıyorduk. Şimdi ise 100 ton olan kapasitemiz 150 tona çıkarıldı. Sağlıklı ve temiz suya kavuşmamızda emeği geçen başta Muğla Büyükşehir Belediye Başkanımız Ahmet Aras olmak üzere, MUSKİ Genel Müdürlüğü ve tüm çalışanlara mahallem adına teşekkür ediyorum.” dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor