Ula'da 7,6 Milyon TL'lik Yatırımla İçme Suyu Depoları yenilendi
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Ula'nın Yeşilçam, Ataköy ve Esentepe mahallelerinde eskiyen su depoları modern betonarme yapılarla yenilendi. Kayıp-kaçakların önüne geçilen projede, toplam 450 m³ kapasiteli içme suyu deposu hizmete alındı.
Yeşilçam Mahalle Muhtarı Ayhan Çırpancı ise 1988 yılında inşa edilen taş duvarlı deponun yerine modern bir yapının kazandırıldığını belirterek, “Kayıp-kaçak çoktu, bazı yüksek kesimlere su çıkmıyordu. Şimdi hem kapasite arttı hem de su basıncı sorunu çözüldü. MUSKİ’nin ilgisinden çok memnunuz. Ne zaman arasak hızlı geri dönüş alıyoruz.” ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor