Ula'da 7,6 Milyon TL'lik Yatırımla İçme Suyu Depoları yenilendi
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Ula'nın Yeşilçam, Ataköy ve Esentepe mahallelerinde eskiyen su depoları modern betonarme yapılarla yenilendi. Kayıp-kaçakların önüne geçilen projede, toplam 450 m³ kapasiteli içme suyu deposu hizmete alındı.
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’ın talimatıyla MUSKİ tarafından 18 Kasım 2024 tarihinde imzalanan sözleşme ile başlatılan içme suyu deposu yapım işi kapsamında; Yeşilçam ve Ataköy Mahallelerinde her biri 150 metreküp kapasiteli iki içme suyu deposunun yapımına başlandı. Yatırım kapsamı genişletilerek Esentepe Mahallesi de projeye dahil edildi. Böylece toplam 450 metreküplük yeni su deposu kapasitesi Ula’ya kazandırıldı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret